пʼятницю, 28 лютого 2014 р.

«ForbesVO» запрошує на гостини


      20 лютого  в нашій школі відбувся районний семінар, на який були запрошені методисти   КЗ «Великоолександрівський районний методичний кабінет» Великоолександрівської районної ради Херсонської області та вчителі економіки, географії та математики.

Спочатку, ми познайомили наших гостей з польсько-українським проектом «Шкільна академія підприємництва-2» і презентували роботу нашого клубу. Наступною частиною семінару стала економічна гра «Книжкова фабрика» в якій, також, приймали участь присутні гості.
 
У першому раунді в класі панувала робоча напружена атмосфера, але в наступних ...
(якщо цікаво дивіться звіти)




2 коментарі:

  1. Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити
  2. СВИДЕТЕЛЬСТВО О ПОЛУЧЕНИИ КРЕДИТА НА 300000 долларов США ОТ ФИНАНСОВОЙ КОМПАНИИ НА ПОСЛЕДНЕЙ НЕДЕЛЕ Электронное письмо для немедленного ответа: drbenjaminfinance@gmail.com

    Нужна ли вам ссуда для открытия бизнеса или выплаты долгов? {Доктор Бенджамин Скарлет Оуэн} также может помочь вам с законным предложением о ссуде. Он также помог некоторым другим моим коллегам с ссудой. Получите свою пустую банкоматную карту или КРЕДИТНУЮ КАРТУ, которая работает во всех банкоматах по всему миру, с помощью BENJAMIN LOAN FINANCE. С помощью BENJAMIN LOAN FINANCE карты банкоматов можно использовать для снятия в банкоматах или свайпом, в магазинах и точках продаж. они раздают эти карты всем заинтересованным клиентам по всему миру. Если вам нужна ссуда без затрат / стресса, он станет подходящим кредитором, чтобы избавиться от ваших финансовых проблем и кризиса сегодня. BENJAMIN LOAN FINANCE хранит всю информацию о том, как быстро и безболезненно получить деньги через WhatsApp +19292227023 Электронная почта drbenjaminfinance@gmail.com

    ВідповістиВидалити