Навчальні матеріали


Заняття «Мале підприємництво. Його суть, місце і роль  в економіці. Переваги та недоліки малого бізнесу»

Мета. Розглянути загальні положення і функції  малого бізнесу.
Форма заняття: тренінг, розрахований на 45 хвилин.
Обладнання: стікери, аркуші А4, ручки та фломастери , роздатковий матеріал, атлас.
Хід заняття
1 . Організаційний момент
Слово вчителя. Нам доводиться жити в реальному  складному  часі , коли міняється положення людини в усіх сферах суспільного життя і зростає особиста відповідальність кожного за свою долю, за матеріальне благополуччя. У цих умовах багато знаходять вихід у створенні малих приватних підприємств.
2 . Мотивація
• " Щорічно у світі виникає 7 млн. малих підприємств"
• " 60 % послуг , 50 % продукції та ідей забезпечується малим бізнесом"
• " 54 % всіх малих підприємств прогорають в перші 5 років"
3 . Асоціаційний ряд
Учням пропонується  записати асоціації , що виникли у них на словосполучення "малий бізнес". Для цього на столах заздалегідь розкладаються стікери , фломастери , ручки , олівці. Дається певний час , не більше 3-4 хвилин. У процесі написання обговорення не допускається. Після написання учні читають свої асоціації і відбувається виділення " домінанти ".
Малий бізнес – це самостійна, систематична господарська діяльність малих підприємств будь-якої форми власності, яка здійснюється на власний ризик із метою отримання прибутку. Практично це будь-яка діяльність (виробнича, комерційна, фінансова, юридична тощо) господарювання, спрямована на реалізацію власного економічного інтересу.
Згідно із законодавством України малим (незалежно від форми власності) вважається підприємства, на яких кількість працюючих не перевищує 50 осіб. Малий бізнес найбільш чисельний , а тому й найбільш поширений сектор економіки.
4 . Ідеї щодо створення малих підприємств
Створення " фірм" - малих підприємств . Учням дається завдання : подумати і визначити вид діяльності , в якому вони могли б зайнятися приватним бізнесом. Учні повинні придумати свою фірму , назвати пропонований вид послуг і вказати вартість своїх послуг або продукції.
5 . Рефлексія " Що б я зробив , щоб створити фірму? "
Дана рефлексія може здійснюватися учнями як в групах , так і індивідуально.
6 . Вправа «Особистий комплімент»
Учасникам необхідно знайти будь-яку річ на сусідові (годинник, сережку, ланцюжок, телефон тощо) взяти в руки  і сказати господарю комплімент.
7 . Поради в дорогу
• Коли вам краще всього почати ? - Прямо зараз . Скажіть собі: " Ось це я можу".
• Як вам краще почати ? - Треба діяти з ентузіазмом.
• Що треба робити ? - " Бізнес - це ніщо інше, як робота". Генрі Форд.
• Не бійся майбутнього! Хто боїться майбутнього , тобто невдач , той сам обмежує коло своєї діяльності. Невдачі дають привід почати знову і більш розумно.

"Конячка"


Це одна з психологічних ігор на самопізнання , які пропонує  «Кокологія» («кокоро» - з японської «дух», «свідомість»). Автори Ісаму Сайто  й Тадасіко Нагао.
Правила:
1.     Кажіть перше, що прийде в голову.
2.     Краще грати в компанії.
3.     Не намагайтесь передбачити відповіді.
4.     Будьте максимально чесними.
5.     Підготовтесь до гри заздалегідь (підготовте папір, олівець, гумку).
6.     Не забігай вперед.
7.     Спостерігай за своєю реакцією, за реакцією інших.
8.     Дивись на речі ширше.
9.     Спочатку дослухай інструкцію до кінця, а потім виконуй.

 Завдання: перед вами силует конячки. Домалюйте її зовнішність. Помістіть в сприятливі для неї умови.(Час обмежений – 10 хв.)

Результат: який ви працівник.    

Якщо ви виділили копита, гриву, хвіст – ви працелюбні, але не підносите працю до культу.
Якщо ви приділили увагу мордочці (очі, рот, чубчик) – то в душі ви романтик, у вас романтичне відношення до роботи.
Якщо намалювали кожну шерстинку – ви приділяєте увагу кожній деталі, кропіткі. Ви доводите почату справу до кінця. Але можете зводити себе та інших прискіпливістю, дріб’язковістю.
Якщо ви на свою конячку наділи упряжку – вам не звикати працювати під тиском. Чим більше упряжки, тим більший тиск ви можете витримати.
Якщо конячка на галявині, на відкритій місцевості – ви не любите працювати «в рамках».
Якщо поряд з конячкою їжа, вода – ви любите і будете працювати тільки тоді, коли створені умови комфорту.
Якщо є вершник (на коні або рядом) – ви виконавець, звикли все робити по інструкції.
Якщо ви намалювали ще конячку або декілька, то ви перевагу віддаєте роботі в колективі.
Якщо ви прикрасили свою конячку (яблучками, листочками, …) – ви вмієте прикрасити свою роботу.


Дослідницька робота "Як банки заробляють гроші"


Як банки заробляють гроші from Zhenia967



Європейський союз from Zhenia967
Тренінг «Євроінтеграція і ми»
Мета: поширити ідеї Євросоюзу та європейські цінності серед учнівської молоді.
Завдання:
1. Визначити поняття «євроінтеграція».
2. Узагальнити розуміння європейських цінностей учнями школи.
3. Допомогти підліткам прийняти власну думку щодо процессу Євроінтеграції.
Категорія: учні 10-11 класів
Час проведення: 1 години.
Обладнання: ватман, папір А3, маркери, організоване місце для дебатів.

Хід заняття:
1.     Організаційний момент. Шановні друзі! Тренінг «Євроінтеграція і ми» організован для молодих, енергійних і цілеспрямованих учнів. Тому що ті  цінності, які нам пропонує   Євроінтеграція основані на відповідальності, моральній стійкості, патріотизму. Сьогодні ми з вами поговоримо про  євроінтеграцію, розглянемо   цей процесс з різних боків.
2.     Основна частина. Ми сьогодні говоримо про Євроінтеграцію. Але чи всі ви розумієте, що це за процесс? (Відповіді дітей записуються як асоціативний ряд).
                                                      
           Євроінтеграція

Ви назвали багато асоціацій зі словом Євроінтеграція, з якими ми попрацюємо пізніше. Давайте дізнаємось його загальне значення. Євроінтеграція – це процесс взаємодії між соціальнимим і політичними інститутами стран Європи, стимулюючі створення нової політичної системи (Євросоюз). Він розглядається як ефективний спосіб уникнення війни між країнами Європи. Це відповідь на військові потрясіння ХХ століття.
Процесс Євроінтеграції пропонує нам європейські цінності в соціальній і політичній сфері. Європейські соціальні цінності:
- чесність
- відповідальність
- взаємодопомога
- толерантність
- милосердність
- патріотизм
- емпатійність
- правопорядність тощо.
Європейські політичні переваги:
- залучення інвестицій
- залучення іноземних партнерів
- вільна торгівля
- мирне життя
- вільне пересування по Європі
- удосконалення нормативно-правової системи
- захист прав Людини
- свобода слова тощо.
3.     Гра «Дебати». Прийшов час вирішити: «Процесс Євроінтеграції – це добре чи погано?». Участь у дебатах допоможе нам визначитись з цим. (Учасники утворюють дві команди, які будуть вести дебати на тему «Євроінтеграція: це добре чи погано?». Тренер залишається ведучим.
Тренер слідкує за активністю усіх учасників тренінгу. У разі необхідності допомагає їм.

4.     Виступ депутата селищної ради Тонконога Валентина Володимировича. Власна думка з приводу євроінтеграції України.
    5.     Рефлексія:  (учні висловлюють за чи проти євроінтеграції).
    6.     Я зрозумів, що _______________________________________________
Важко визначитись ____________________________________________
Для себе відмітив, що процесс Євроінтеграції - це __________________
Мій настрій:
7.     Вправа-прощання «Дякую за роботу».
1.     Тренер слідкує за активністю усіх учасників тренінгу. У разі необхідності допомагає їм. 


                  Презентація "Професія - підприємець"

Професія-Підприємець Лупина Євгеній


1 коментар:

  1. Вам нужен быстрый кредит? Мы можем помочь вам с кредита вам нужно.
    Мы предлагаем персональные кредиты и кредиты на развитие бизнеса.
    Личные кредиты (от $1000 - $50 000)
    Бизнес-кредиты (от $5000 - $10 000 000)
    Годовая процентная ставка составляет 3%.

    Ниже приведена форма заявки на кредит. Заполните его правильно и отправить его нам.
    Ваши Полные имена .....
    Ваш Текущий домашний адрес .....
    Твоя страна.....
    Ваш город .....
    Номер твоего мобильного.....
    Ваш возраст.....
    Мужчина или женщина.....
    Ваше семейное положение .....
    Твоя профессия.....
    Ваш ежемесячный доход .....
    Сумма кредита Обязательный, как .....
    Цель займа .....
    Срок кредита / Продолжительность .....

    Как только мы получим эти детали от вас, мы начнем процесс вашего кредита сразу.

    E-MAIL: preeminent.loans@gmail.com

    спасибо

    ВідповістиВидалити